Osobitné dojednania – analýza spotreby elektriny v odbernom mieste na základe údajov zo špeciálneho merania
Pri objednávaní služby „analýzy spotreby elektriny v odbernom mieste na základe údajov zo špeciálneho merania“ prostredníctvom e-shopu sa neuzatvára medzi objednávateľom a poskytovateľom služby zmluva o poskytovaní služieb v papierovej forme, zmluvný vzťah vzniká na základe elektronickej objednávky objednávateľa a jej potvrdením zo strany poskytovateľa.
Na takýto zmluvný vzťah sa aplikujú Obchodné podmienky ku cenníku služieb zverejnené na webovom sídle poskytovateľa, ako aj „Osobitné dojednania pri objednávaní - analýza spotreby elektriny v odbernom mieste na základe údajov zo špeciálneho merania“ prostredníctvom e-shopu uvedené v tomto dokumente. V prípade, že je medzi Obchodnými podmienkami ku cenníku služieb a týmito osobitnými dojednaniami rozpor, prednosť majú tieto osobitné dojednania.
- Objednávateľ berie na vedomie skutočnosť, že služba s ohľadom na jej charakter v súlade s Cenníkom služieb a poplatkov podlieha individuálnej kalkulácii. Suma uvedená v objednávke predstavuje zálohu za poskytované služby, a to v rozsahu špecifikovanom na webovej stránke spočívajúcom v inštalácii jedného prenosného sieťového analyzátora v konkrétnom bode vnútornej inštalácie, vo výkone merania na určenom mieste alebo dlhodobom niekoľko dňovom meraní, podrobnej analýze spotreby elektriny jednotlivých spotrebičov na základe dát meraných sieťovým analyzátora a návrhu optimalizačných opatrení. Záloha zároveň zahŕňa dopravu do 50 km a výkon služby na mieste v trvaní do 2 hodín.
- Po vytvorení objednávky služby zo strany objednávateľa s ohľadom na individuálny charakter a kalkuláciu služby bude poskytovateľ služby kontaktovať objednávateľa, v rámci čoho si potvrdia záujem objednávateľa o poskytnutie služby a overia vhodnosť poskytovania služby na požadovanom mieste, vyšpecifikuje sa požadovaný rozsah služby, ktorý má poskytovateľ služby pre objednávateľa poskytnúť, pričom v závislosti od stanovenia rozsahu poskytovanej služby a výstupov, bude následne určená aj predbežná cenová ponuka poskytovateľom, ktorú si objednávateľ a poskytovateľ služby vzájomne odsúhlasia. Objednávateľovi bude až po vzájomnom odsúhlasení služby vystavená zálohová faktúra vo výške podľa platného Cenníka služieb a poplatkov. Cena nad rámec zálohovej faktúry bude objednávateľovi dofakturovaná vo vyúčtovacej faktúre.
- Do celkovej ceny nad rámec zálohy sa započítava suma v závislosti od dopravy - počtu kilometrov, času potrebného na cestu do miesta výkonu služby a času stráveného poskytovaním – výkonom služby na mieste nad rámec služby zahŕňajúcej zálohu, v závislosti od týchto položiek sa bude odvíjať koncová cena.
- V prípade, ak nedôjde ku vzájomnému odsúhlaseniu služby a predbežnej cenovej ponuky podľa bodu 2, zmluvné strany sa dohodli, že nedôjde ku vzniku zmluvného vzťahu na základe zaslanej objednávky a teda nedôjde ani ku vzájomným plneniam zmluvných strán.
- S ohľadom na charakter poskytovanej služby berie objednávateľ na vedomie, že výsledná celková cena za skutočne poskytnuté služby bude dofakturovaná poskytovateľom služby v závislosti od skutočných nákladov a činností, ktoré bude realizovať poskytovateľ služby pre objednávateľa, ktorých výkon bude vzájomne odsúhlasený podľa bodu 2.
- Rozdiel medzi cenou uhradenou v zálohovej faktúre a cenou za skutočne poskytnutý rozsah služby sa zaväzuje objednávateľ uhradiť po vystavení vyúčtovacej faktúry zo strany poskytovateľa služby. Skutočný rozsah prác a čas strávený poskytovaním služby zo strany poskytovateľa bude potvrdený v zápise o vykonaní prác.
- Termín realizácie služby bude medzi objednávateľom a poskytovateľom služby dohodnutý individuálne v závislosti od požiadavky objednávateľa a od disponibilných kapacít poskytovateľa služby. Poskytnutie služby je podmienené úhradou zálohovej faktúry.
- V prípade ak vykonaniu služby budú brániť okolnosti nezavinené poskytovateľom služby, napr. neumožnenie prístupu k realizácii služby, a pod. poskytovateľ nezodpovedá za nedodržanie termínu realizácie služby.
- Poskytovateľ služby sa zaväzuje dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, ochrany pred požiarmi a ochrany životného prostredia. V prípade, ak sa pri poskytovaní služby v priestoroch objednávateľa vyžaduje dodržiavanie špecifických pravidiel, resp. sa viažu ku pohybu v týchto priestoroch určité špecifické pravidlá a obmedzenia, objednávateľ je povinný o týchto skutočnostiach vopred poskytovateľa služieb oboznámiť.
- Poskytovateľ si vyhradzuje právo neposkytnúť službu v prípadoch, v ktorých by došlo ku porušeniu predpisov na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci na strane poskytovateľa služby.
- Pri výkone služby v mieste objednávateľa sa objednávateľ zaväzuje poskytnúť poskytovateľovi služby nevyhnutnú súčinnosť.
- V prípade potreby/požiadavky objednávateľa na realizáciu merania v dlhšom časovom rozsahu, budú meracie prístroje poskytovateľa služby ponechané na odbernom mieste/v priestoroch objednávateľa. Objednávateľ je povinný zabezpečiť priestor, v ktorom sa vykonáva meranie, pred neoprávnenými zásahmi a manipuláciami do zariadení zo strany osôb odlišných od poskytovateľa služby a z dôvodu ochrany života a zdravia zamedziť nepovolaným osobám možnosti prísť náhodne alebo cielene do kontaktu s meracími prístrojmi. Objednávateľ sa zároveň zaväzuje zabezpečiť, aby nedošlo k odpojeniu zariadení a zabezpečiť priestor pred prípadným odcudzením dočasne poskytnutých zariadení.
- Objednávateľ v postavení spotrebiteľa fyzickej osoby – nepodnikateľa týmto vyslovuje súhlas s tým, aby mu bola poskytnutá služba pred uplynutím zákonnej lehoty na odstúpenie. V takomto prípade objednávateľ stráca oprávnenie na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby.