Predmet objednávky
1.Objednávateľ si u poskytovateľa záväzne objednáva službu, a to výmena hlavného ističa pred elektromerom, súčasťou ktorej je dodávka ističa a súvisiaceho elektroinštalačného materiálu, , elektroinštalačné práce, náklady na výjazd a administrácia zmeny potrebných zmluvných vzťahov (ďalej len „služba“)

 

Čas a miesto poskytnutia služby
1. Termín začatia realizácie služby určí poskytovateľ telefonickou dohodou s objednávateľom.
2. Poskytovateľ sa zaväzuje, že službu poskytne po úhrade zálohovej faktúry do 10 pracovných dní pri poskytnutej náležitej súčinnosti objednávateľa.
3. Miestom poskytnutia služby je adresa odberného miesta uvedená v objednávke prislúchajúca EIC kódu evidovaného v systéme spoločnosti VSD, a.s.
4. V prípade, ak pred poskytnutím služby alebo počas poskytovania služby nastanú skutočnosti nezávislé od vôle poskytovateľa, v dôsledku ktorých bude potrebné poskytovanie služby prerušiť, predlžuje sa lehota určená na poskytnutie služby o dobu, po ktorú bolo potrebné poskytovanie služby prerušiť alebo odložiť .
5. Pokiaľ nastanú skutočnosti predpokladané v bode 4 tohto odseku a v dôsledku týchto skutočností nebude dodržaná lehota na poskytnutie služby v zmysle bodu 2 tohto odseku, na účely plnenia tejto zmluvy sa to nepovažuje za omeškanie poskytovateľa s poskytovaním služby.
6. V prípade, ak zariadenie/odberné miesto nebude v čase poskytovania služby pripravené na výkon požadovanej služby z dôvodov na strane objednávateľa a službu tak nebude možné zo strany poskytovateľa poskytnúť, poskytovateľ je oprávnený uplatniť si voči objednávateľovi položku – neopodstatnený výjazd vo výške podľa platného Cenníka služieb a poplatkov. V prípade ak sa poskytovateľ s objednávateľom nedohodnú po neúspešnom poskytnutí služby z dôvodov na strane objednávateľa na ďalšom poskytovaní služby inak, poskytovateľ je oprávnený pohľadávku podľa predchádzajúcej vety započítať oproti nároku objednávateľa na vrátenie sumy, ktorá bola uhradená na základe zálohovej faktúry za objednanú a nezrealizovanú službu. Objednávateľovi tak bude vrátený rozdiel sumy, ktorá bola uhradená na základe zálohovej faktúry za objednanú službu znížený o uvedenú položku – neopodstatnený výjazd. 

 

Osobitné ustanovenia
1. Na vzťahy touto zmluvou neupravené sa vzťahujú Obchodné podmienky k cenníku služieb, ktoré tvoria prílohu tejto zmluvy.
2.V prípade kolízie ustanovení uvedených v tejto zmluve a Obchodných podmienkach k cenníku služieb majú prednosť ustanovenia v tejto zmluve.
3. Poskytovateľ si vyhradzuje právo neposkytnúť službu v takých prípadoch, kedy by došlo k porušeniu BOZP na strane zamestnanca poskytovateľa (najmä z dôvodov ak nie je možné odberné miesto uviesť do beznapäťového stavu - chýba nadradený istiaci prvok alebo je umiestnený tak, že by pri jeho manipulácii boli porušené bezpečné pracovné postupy) alebo nadradený istiaci prvok slúži na istenie skupiny odberných miest.
4. V prípade, že službu nebude možné vykonať z dôvodu nevyhovujúceho stavu elektromerového rozvádzača na odbernom mieste objednávateľa alebo z dôvodov popísaných v bode 3, má poskytovateľ právo odstúpiť od zmluvy. Cena za poskytnutú službu bude vrátená v plnej sume na bankový účet objednávateľa, z ktorého bola odpísaná cena za poskytnutie služby, ak sa objednávateľ a poskytovateľ nedohodnú inak.
5. Poskytovateľ v prípade výmeny ističa so zmenou hodnoty ističa zabezpečí odoslanie informácie dodávateľovi elektriny, s ktorým má objednávateľ uzatvorenú platnú zmluvu o združenej dodávke elektriny.
6. Zmenu zmluvných a fakturačných vzťahov spojených s dodávkou elektriny si objednávateľ zabezpečuje u svojho  dodávateľa elektriny.
7. Objednávateľ týmto udeľuje výslovný súhlas s poskytovaním služby. Zároveň objednávateľ vyhlasuje, že bol riadne poučený, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od tejto zmluvy po úplnom poskytnutí služby a túto skutočnosť berie na vedomie.

 

Zoznam materiálov a činností