Predmet objednávky
1.Objednávateľ si u poskytovateľa záväzne objednáva službu, a to obnovenie prevádzkovej plomby, súčasťou ktorej sú elektroinštalačné práce a náklady na dopravu (ďalej len „služba“)

 

Čas spôsob a miesto poskytnutia služby
1. Služba je poskytovaná v dvoch variantoch.
- V prípade, že zákazník uhradením zálohovej faktúry získa súhlas na odstránenie prevádzkovej plomby svojpomocne v rozsahu prvkov popísaných variantom "Potrebujete odplombovať istič kvôli jeho výmene?" (súhlas bude uvedený v emailovej správe spolu s potvrdením objednávky), Poskytovateľ sa zaväzuje, že obnovu prevádzkovej plomby na odbernom mieste vykoná najneskôr do 40 dní od úhrady zálohovej faktúry pri poskytnutej náležitej súčinnosti objednávateľa
- V prípade, že zákazník uhradením zálohovej faktúry nezíska súhlas na odstránenie prevádzkovej plomby svojpomocne, teda jedná sa o variant "Rekonštruujete rozvádzač a potrebujete odplombovať elektromer?" , odstránenie prevádzkovej plomby na odbernom mieste vykoná Poskytovateľ po úhrade zálohovej faktúry do 4 pracovných dní pri poskytnutej náležitej súčinnosti objednávateľa. Následnú obnovu prevádzkovej plomby Prevádzkovateľ vykoná automaticky do 10 pracovných dní od uhradenia zálohovej faktúry
2. V prípade, že odberateľ požaduje službu v neskoršom termíne (platí pre prípad ak objednávateľ nezíska súhlas na svojpomocné odstránenie prevádzkovej plomby) ako je štandardne služba dodaná – viď bod 1, uvedenú skutočnosť objednávateľ uvedie v objednávke zadaním dátumu. V takomto prípade sa Poskytovateľ zaväzuje, že službu poskytne do 4 pracovných dní (odstránenie prevádzkovej plomby) k uvedenému dátumu v objednávke pri poskytnutej náležitej súčinnosti objednávateľa, následnú obnovu prevádzkovej plomby Prevádzkovateľ vykoná automaticky do 10 dní od odstránenia prevádzkovej plomby spoločnosťou VSD.
3. Miestom poskytnutia služby je adresa odberného miesta uvedená v objednávke prislúchajúca EIC kódu evidovaného v systéme spoločnosti VSD, a.s.
4. V prípadoch kedy sa služba objedná počas víkendov, sviatkov, dní pracovného pokoja alebo po 14.00 hod v pracovný deň, požiadavka bude spracovaná až nasledujúci pracovný deň.
5. V prípade, ak pred poskytnutím služby alebo počas poskytovania služby nastanú skutočnosti nezávislé od vôle poskytovateľa, v dôsledku ktorých bude potrebné poskytovanie služby prerušiť, predlžuje sa lehota určená na poskytnutie služby o dobu, po ktorú bolo potrebné poskytovanie služby prerušiť alebo odložiť .
6. Pokiaľ nastanú skutočnosti predpokladané v bode 5 tohto odseku a v dôsledku týchto skutočností nebude dodržaná lehota na poskytnutie služby v zmysle bodov 1 a 2 tohto odseku, na účely plnenia tejto zmluvy sa to nepovažuje za omeškanie poskytovateľa s poskytovaním služby.

7. V prípade, ak zariadenie/odberné miesto nebude v čase poskytovania služby pripravené na výkon požadovanej služby z dôvodov na strane objednávateľa a službu tak nebude možné zo strany poskytovateľa poskytnúť, poskytovateľ je oprávnený uplatniť si voči objednávateľovi položku – neopodstatnený výjazd vo výške podľa platného Cenníka služieb a poplatkov. V prípade ak sa poskytovateľ s objednávateľom nedohodnú po neúspešnom poskytnutí služby z dôvodov na strane objednávateľa na ďalšom poskytovaní služby inak, poskytovateľ je oprávnený pohľadávku podľa predchádzajúcej vety započítať oproti nároku objednávateľa na vrátenie sumy, ktorá bola uhradená na základe zálohovej faktúry za objednanú a nezrealizovanú službu. Objednávateľovi tak bude vrátený rozdiel sumy, ktorá bola uhradená na základe zálohovej faktúry za objednanú službu znížený o uvedenú položku – neopodstatnený výjazd. 

Osobitné ustanovenia
1. Na vzťahy touto zmluvou neupravené sa vzťahujú Obchodné podmienky k cenníku služieb, ktoré tvoria prílohu tejto zmluvy.
2.V prípade kolízie ustanovení uvedených v tejto zmluve a Obchodných podmienkach k cenníku služieb majú prednosť ustanovenia v tejto zmluve.
3. Poskytovateľ si vyhradzuje právo neposkytnúť službu v takých prípadoch, kedy by došlo k porušeniu BOZP na strane zamestnanca poskytovateľa.
4. Objednávateľ týmto udeľuje výslovný súhlas s poskytovaním služby. Zároveň objednávateľ vyhlasuje, že bol riadne poučený, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od tejto zmluvy po úplnom poskytnutí služby a túto skutočnosť berie na vedomie.